Friday, December 3, 2010

Bukan senang nak senang...

Lama gak la aku tak update kan...

Bukan apa..lepas balik dari konvo adik aku hari tu..aku mcm bz..chewahhh...

hari Khamis lepas, ex-ofismate aku akad nikah. So, aku neh telah di'book' untuk menjadi drebar tak rasmi kepada pengantin ppuan. Aku kuar umah seawal 630pg untuk jemput pengantin ppuan jam 7pg. Target nak sampai kedai mekap tuh kul 8pg. Giler awal kan...hahahah...bukan apa..member aku neh...mekap kat Kulim, so cam jauh sket la..so kena la kuar awal sket...

Sampai jer kat sana...kakak yg mekap tu lak kata...hurm..sejam lagik neh..so pegi la memana dulu...huhuhu..aku kuar jap gi amek minyak..then balik ke kedai...melangut jek kat situ tgk member aku di mekap..Selepas sejam...wahh..hasilnya cantek...aku suka kakak neh mekap..nampak nice jek..

Shahrin & Haida
Tahniah yer..smoga berkekalan sehingga ke akhir hayat

Hari Sabtu 27 November 2010 lak, aku ke Perlis Indra Kayangan...member UIA aku lak yg kawen. Dia wat majlis akad nikah sama hari ngan kenduri. Dia akad nikah kul 11pg. Aku pun kuar la dari Seberang Jaya kul 8.30pg. Sampai ngam2 je kul 10.50pg kat umah dia. Hehehe..Sempat la aku ada di waktu majlis akad nikah kat umah dia tuh.

Lepas akad nikah tu..makan2..n then posing2..sempat jugak tgk pengantin posing kat tepi sawah..ahaks!! best gak...tapi aku tak tunggu lama..sebab nak balik penang lak..yer la kan..jauh gak ar....


Hasrul & CT
Tahniah...Selamat pengantin baru..smoga berkekalan sampai bila2...

Hari ahad lak..28 November 2010..Haida punya kenduri lak...



Selain dok sibuk pasak pergi kenduri member2...aku dok sibuk gak siap untuk Homestay aku. Alhamdulillah la..banyak la booking untuk bulan Disember neh..cuti skolah kan...n ramai gak dtg sebab kenduri..penat gak nak siap...tapi takpa..puas hati la..hehehe...salah satu dari aktiviti aku..adalah membuat flyers kat bawah ni...hurm..okay ker eh? flyers and name card...


 Hurm itu saja la kot...nanti aku sambung len na....daaa...

0 komen: