Saturday, December 12, 2009

Update: Exam, Kenduri Ila, Hadi

Huhuhu..sungguh rindu aku nak meng'update' blog haku ini..huhuhu..

Exam
Da lepas da exam aku Jumaat (11 Disember 2009) ari tu. Kali neh exam tu kat Recsam, Penang. Hurm..da lepas pun..malas sangat nk pikir..Cuma harap2 kengkawan dapat doakan kejayaan aku yer.. Result kuar bulan Februari 2010 nanti..konpem aku akan bgtau..hhuhuu..hope..dengan penuh gumbira la..

Kenduri Ila
Huhu..akhir nya lepas gak kenduri neh..best..aku ngan yayah sedondon..gambar2 banyak kat dalam Facebook..mesti ramai da tgk kan..aku letak gambo sket la kat sini eh..






Kejayaan Hadi
3 Disember ari tu, kitorg gi KL, gi antar Hadi untuk majlis penyampaian hadiah dia..

Dia dapat tempat kedua bagi kategori Networking kot..haaha..tapi btul la..dia mmg dapat number dua ar...hehehe..bangga tul ngan adik haku yg sorg neh..bagus2..teruskan usaha anda..biasa la dia tu..benda dia minat kot..mcm tu la..



0 komen: