Tuesday, December 1, 2009

Hari ke-6 : Faizal Tahir - Selamat Malam

Hari ke 6 cuti..aku da berjaya habiskan 16 bab daripada 23 bab...

Yer la..orang raya..aku pun nak raya..huhuh...

Takper diyana..tinggal lagik 7 bab jer lagik..aku mesti kene habiskan dalam 2 hari neh..YAKIN BOLEH DIYANA!!

Doakan aku yer kengkawan..ini last paper aku..harap2 la aku leh habes kan ACCA haku neh...huhuhu...

==================================

Aku terjumpe lagu neh tadik..pergh ayat dia..huhhuu..jiwang...hahaha..kalo ada org nyanyi untuk haku tu..tidur lena tak bangun2 la kang...hahaha

Faizal Tahir - Selamat Malam

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku

6 komen:

ct hani said...

best2 lagu ni. i like...
tp hgpa kena study..tidoq kalu, cmna nak study..hehe

haida said...

hehe chaiyok2 kak dena. study rajin2, abaikan yg lain...hehe

nisha said...

hihi...dah dgr lagu...best2..sedap2...hehe...study rajin2..jgn jd mcm sy...malas...haha

Unknown said...

cthani: huhu tu la pasal..itu yg terpaksa menjaga kan diri mendengar lagu neh..hahaha

haida: maceh2..huhuu

nisha: best kan lagu neh...yer..tgh merajinkan diri..heheh

Anonymous said...

nak soh ehem ehem nyanyikan ehhh??hurmm tunggu ehhh. ehh ehh

Unknown said...

hehehe...ehemm ehemm mana lak neh..hahaha..tunggu gak neh..ahaks!