Saturday, December 26, 2009

5 ORANG JEK??!!!

REUNION OUTING ALMASHOOR PEREMPUAN..5 ORANG jer yang datang...huhuhu...

Kehadiran: Aku, Subaidah dan suami, Rohaizza, Wani Osman dan Azlina Hamid

Walaupun hanya 5 orang jer yang dtg..tapi tetap sronok..

Biasa la..lama tak jumpa..sembang2 sambil lepak2 tepi pantai..

Mengupdate ttg diri memasing..borak2..sembang2..

Biasa la kan..bebudak AlMashoor..walaupun 5 orang...tetap happening..kan kawan2..hehehe..

Kami wat konsep potluck..terlebey2 suma makanan..tapi okay la..kami pakat2 bawak balik umah la..

Aku bawak donut dari Nash Donut. Wani wat kek cokolat yg sedapppp. Ija bawak krepek. Azlina bawak cucoq udang. Sue lak bawak kek cokolat gak...hhehee...

Pergh..mmg sesi makan2 jer la..cuma lupa nak bawa tikaq atau paper ja nak lapik..

Hurm gambo..nanti2 la lepas aku dapat dari cik Wani Osman kita..hehehe

Apapun..to Sue, Ija, Wani ngan Azlina...THANKSSS for coming..

4 komen:

limaumaniss said...

tahniah....berjaya juga la kira walaupun 5 orang ja...patut terima kasih pada hg yg dah susah payah aturkan semua...terima kasih juga pada yg berusaha mai....

de_are_na said...

hahaha...da la..lepas neh tanak buat da la..huhuhu..

tapi..nanti ada yg request..aku buat jugak..huhuuu/...

Azrani said...

Tahniah.... kepada yg menjayakan event ni. sekali lg nak minta maaf sbb x dpt dtg huhuhu

de_are_na said...

azrani: takpa..paham pun..mmg ramai yg sibuk pun hari tu..huhuhuh..