Tuesday, January 27, 2009

Underworld: Rise of the Lycans

Smalam...aku pi tgk Underworld 3...

Sebenarnya niat di hati nak pi tgk Inkheart...tapi penuh laks...so aku dan adik2 aku pown memilih la untuk tgk Underworld 3...

Yang best nya...aku tak pernah langsung tgk citer Underworld yg sebelum2 neh...no idea at all citer neh pasal apa...adik aku yg laki ja tau...so dia brief la sket...citer dia pasal werewolf lawan vampire...

Hurm...so...fyi...citer neh mmg amat best...walaupun aku tak penah tgk sebelum neh...aku enjoy citer neh...mmg best...action2 dia menarik....kire mmg best la...hehehe...tak rugi la tgk...

Tapi yg lawaknya...citer neh untuk bebudak +18 tahun saja....ekceli adik ppuan aku..blum cukup 18 lagik...bulan 2 neh baru nak 18 thn...aku pown tak pasan...siyes...masa akak kat kaunter tu tanya...ni untuk umor 18 ja tau...aku dgn best jawab...ok...

Tapi seb baek la...masa nak masuk tu..dia tak check pown...buat muka konfiden ja masing2 hahaha....okay la tu...

http://www.entertheunderworld.com/

2 komen:

Unknown said...

eh..ko dah lepas 18 keww? bukan baru 16?

Unknown said...

alahai...luper lak aku baru 16...ko 18 kan...ahaks!...seb baek lepas masuk...hahahha