Friday, December 26, 2008

Register adikku di UiTM Shah Alam

Hari ni...wat pertama kali nya aku menjejakkan kaki ke UiTM Shah Alam hantar adik aku yg bongsu register masuk UiTM...hurm...

Okay la...semua mak bapak dia suro parking kat Dataran...lepas tu disebabkan adik aku neh tajaan mara...tak dapat offer letter lagik...depa cuma call bgtau yg kena pi sana...so, mcm agak rushing la sket...kami kena pi Dewan Sri Budiman untuk amek offer letter UiTM dan jugak surat tawaran pinjaman mara....

Seb baek...kejappp ja tunggu...ada bas...so kami naek..kat sana pown tak la lama sangat...kejap ja..dah settle2 tu...kami naek bas balik ke dataran....

lepas tu...kami pun amek la barang2 yayah dari situ dan naek bas ke Kolej Melati...hurm...kami pown punya dok tunggu dalam bas tu...skalik tak jalan2.....aku sampai dah turun 4 kali da bas tu...dok pi tanya2...hahaha...last2 jalannn jugak ...tapi statement komiti kat situ kan..."kami dah bgtau kat driver bas tu...tapi tatau naper dia tanak jalan2 lagik" ahahhaa...malas aku layan...

dah sampai bilik adik aku...okay la..everything looks ok..lepas tu kami pegi makan tghari...then jalan2 kat kompleks PKNS...yayah dapat la baju kurung 2 pasang...aku pown dapat gak sepasang....aku beli kat mak blaus sehelai...

hurm...lepas tu antar adik aku balik...okay la dia kot kat sana...hope so...rumet dia lak..bdk mass comm sorg, macro-biology..dari baling ngan n9...

hurm...yayah...blajar rajin2 ....ahaks!

0 komen: