Thursday, December 4, 2008

Diari hari2 cuti ku - Hari ke-6, 7 dan 8

Erm, sebenarnya takda apa yg jadi sgt dalam 3 hari ni...aku banyak meluangkan masa kat rumah..study. kalo tak study pown..layan tenet...blog, frenster,myspace ngan facebook...

tapi masa hari ke-7 aku ikut bonda, ayahanda ngan adinda ku pergi ke Tesco Extra Seberang Jaya, saja la..beli2 barang sket...adik aku nak beli barang2 buat kek kata dia...erm..nak ajak aku buat kek la tu...

Macam yang telah ku jangka kan...pada 2 Disember 2008 bersamaan dengan hari cuti ku yg ke-7, adik aku ajak aku buat cupcake chocolate, dia kata baru dapat resipi dari tenet...erm..blasah jer la..kami pown buat...ahaks...

so hasilnya seperti yang dibawah...rasanya...okay la jugak...cuma ntah la..kaler dia kurang menarik sket kot...dan jugak...atas dia tu...mcm keras semacam...hahaha...kiranya..boleh kata 70% ja pass la kali neh...tapi adik aku kata...takpa2...nanti kita carik resipi len lak..hahaha...mati la aku....dia cuti neh...ada saja yg dia nk buat...isk isk...


0 komen: