Thursday, December 11, 2008

Diari hari2 cuti ku - Hari ke-13 hingga ke-16

Hari Ke-13 - 7 Disember 2008

Hari ni Ahad, tak kemana...dok umah study jek...sebab esok raya...tapi syok...sebab kali ni raya...first time dalam sejarah..adik ppuan aku kena wat keje2 mengemas sumer...sebab slama neh...dia mesti ngelat...hahaha..asek aku je kena mengemas...asek dia ja nk study..tak kira la time raya ka..yearly cleaning spree ke..akuuu jugak bab2 kemas2 mengemas...sapu menyapu...ngan mop mengemop...hehehe...

Hari Ke-14 - 8 Disember 2008

Hari ni Hari Raya Haji...mcm post aku sebelum neh...aku exam...hahaha...sedey nak mampos...

Hari Ke-15 - 9 Disember 2008

Aku kuar pagi2...gi ngan abah..gi amek keta abah...dah siap da mengecat...seb baek gak...sebab esok exam..kalo tak...nak kena tumpang menumpang..tu yg maleh tu..hahaha...

Balik dari amek kete...duk umah...study2....hahaha...sambel ngepos post yg sebelum neh...

Hari Ke-16 - 10 Disember 2008

Aku exam ari neh...pagi2 bangun...study...skalik ngan adik lelaki aku...dia ada exam kul 11.30 pg...so sempat la kitorg study sesama kat ruang tamu...

Abah takde ari neh..ada kelas ari neh...
Mak lak kuar ngan kawan mak...gi kedai mane ntah kat pulau nun...
Hadi kuar gi exam...kul 10.00 pagi....

Tinggal aku ngan adik ppuan aku ja....hahaha....tapi kul 1 aku da nk gi exam...

Kesian dia...tensen kene tinggal...hahaha...tu la..sumer org suro dia ikut pegi klaz abah...dia tamau...lepas tu...tadik nyesal lak.."isk isk..kalo aku tau...aku ikut bah pown takpa"...hahaha...ayat2 org nyesal...

Dalam kul 1 lebey sket...aku pown kuar la pegi exam...sampai kat dewan exam kul 2 ptg...pergh...sejam gak la aku bawak kete nak sampai pulau tikus eh..hahaha...jauh beb...

Kena lak tadik...sebelum masuk Jelutong Expressway tu...ada satu kete tu..buleh dia dok lane paling kanan....tapi bawak...40km/j ja kot...punya la pelan...kete2 depan aku potong dia...aku pown potong gak...tapi kete blakang aku...BMW kot...dok jugak blakang kete tu...dok bagi lampu kat kete tu...banyak kalik gak....tapi..buleh takkkk...kete tu tak ganjak langsung....hahaha...jauh da aku tinggal...BMW tu maseh bersusah payah gak bagi lampu kat kete bunguk tu..isk isk...

Lepas exam habes...aku terus gi ofis...ari neh ada bowling...liga pwc...hehehe...kami satu team...7 org..tapi hari ni..yg maen...5 org ja...aku, Nisha, Haida, kak Miza dan Mun. Hahaha...pergh...game berlansung kat Penang Bowl...hahaha...game agak okay...tadak la teruk sangat kami maen...kira buleh tahan la...

Nanti akan aku update gambo2 yg ada masa men bowling tadi...

Esok cuti lagik...Isnin baru masuk keje...hahaha....ngah congak2 rancangan2 esok neh...hahaha..mantap2....wokiesss...

2 komen:

Bro Framestone said...

nk tnye la kan...maaf yampuk he...23x ayah adik n kamu exam satu tempat ke

Unknown said...

hahaha...sumer laen2...maap la...

abah ada kelas kat tpt klien kat blah pulau...

adik ada exam kat kolej dia...jmti

sayer ada exam acca di exam center I935/01 - SMJK Perempuan Cina, Pulau Tikus...

Maaf la sebab post tak clear..hehehe...

p/s: thanks to framestone kerana melawat blog sayerrr